2012

10.01.2012 10:16

Bude konec světa...Anebo NE.

Rozhodně nebudu psát nějaké teorie o koncích světa, mayských kalendářích a podobných nesmyslech a záhadách, ale budu hovořit o tom, co mě čeká.

Kočičí Princ je hotový, bohužel NEDOKONALÝ (říkáte si: No jo spisovatelské neuspokojení a sebekritika i kdyby to bylo sebelepší) No, není to až taková pravda, je tam spousta dějových překlepů, vynechávky důležitých dějových detailů apod. Proto mi nezbývá nic jiného než dál tvrdě pracovat a opravovat, ale s jistotou a asi hloupou dávkou optimismu prohlašuji,  že se toho oficiálního dokončení dočkám ještě tento rok.

Bohužel, špatný signál internetu na internátu v Brně mi poněkud kazí plány a proto je domluva s mým korektorem lehce na bodu mrazu, o to je opravování pomalejší.

Jo, to vlastně víte...Jsem na nové škole a zatím nemám výhrady, teda zatím :D (ale známe puberťáky, bude je po čase štvát všechno a já nejsem vyjímkou)

Každopádně, jsem spokojený, protože dělám něco, čemu se věnuji celý život a nečeká mě trapná vyhlídka na to, že jednou budu v hotelu obskakovat bohaté bosse a říkat jim ,, Pane"

Vidím to tak, že ke konci si zalezu do nějaké knihovny nebo knihkupectví a tam zůstanu. Viva la Knihaaa!

To je prozatím všechno :) Tak zase někdy.

 

Kočičí Princ - neoficiální seznam dílů:

1. díl: Kočičí Princ
2. díl: Kočičí Princ a Expedice do Neznáma

3. díl: Kočičí Princ a  Šarlatán

....

Možná to bude jen trilogie, možná něco víc :)