Frederick Forsyth

28.09.2011 13:23

Fredericka Forsytha zná snad každý...

Ale já do této doby o něm neměl valné potuchy (přiznávám se, se značným zahanbením).

Dala mi o něm vědět moje dobrá kamarádka Agáta (to zní skoro jako začátek nějaké trapné české písničky, promiň :D) A jsem jí za to nesmírně vděčný, sice jsem nenašel onu knihu ve své knihovně, kterou čte ona, ale všimnul jsem si, že tu mám od něj Ikonu a Den pro Šakala. Neváhal jsem a protože nejsem čtenář zaběhnutý jen do jednoho žánru se zájmem si čtu jeho obratnost s jakou dokáže psát. Netrvalo dlouho a stal se mým vzorem. Píše úžasně a nutno dodat...NEBOJTE SE PROBOHA DLOUHÝCH VĚT.

Neustále se mi někdo snažil namluvit, že psát dlouhé věty je nesmysl...Přiznejme si, že většině lidem se akorát dlouhé věty nechtějí číst. A tato smutná pravda se mi potrvdila už několikrát.

Frederick Forsyth je génius a navždy jím bude, ač nepíše žádné fantasy nebo snad sci-fi, jeho fiktivní události vás často nenechávají v klidu. Já sám váhal, jestli to, co čtu není náhodou opravdu realita :)